TIP

TIP | DIY pleťové masky

6:00:00 Nela Procházková 34 Comments

Ahoj kočky!
po delší době Vám na blog přináším nějaký ten holčičí tip, který se každé z nás určitě hodí. Tentokrát se bude jednat o DIY - vyrob si sama, takže žádné utrácení za masky na pleť, které stejně stojí za "starou Belu".
Nezůstaneme pouze u DIY pleťových masek, ale v nejbližší době se tu objeví i masky na vlasy!
Pokud si, ale nechcete dělat vlastní pleťovou masku, tak mám pro Vás recenze na masky, které jsem vyzkoušela před rokem - TADY a TADY!



NA ČERNÉ TEČKY
Kávová maska - na pleti necháme 20 minut
  • 2 PL bílého jogurtu
  • 2 CL mleté kávy
  • 1-2 CL kakaa
PRO SUCHOU A CITLIVOU 
Se zeleným jílem - na pleti necháme 20 minut
  • zelený jíl
  • šťáva z jakéhokoliv ovoce či zeleniny
  • žloutek
  • 3 kapky oleje
PRO MASTNOU A NORMÁLNÍ 
S bílým jílem -  na pleti necháme 20 minut
  • bílý jíl
  • šťáva z jakéhokoliv ovoce či zeleniny
  • žloutek
  • 3 kapky oleje
Jablko s medem - na pleti necháme 15 minut
  • nastrouhané jablko
  • 1 CL bílého jogurtu
  • 1 CL medu
  • 1/2 CL mleté skořice
  • 1 CL vloček
PRO LESK A ZDRAVOU BARVU
Z pomerančů
  • 1/2 hrnku rozemletých vloček
  • 3 PL bílého jogurtu
  • 2 PL medu
  • 2 CL sušené pomerančové kúry
  • šťáva z pomeranče
ZKLIDŇUJE PODRÁŽDĚNOU A ZAČERVENALOU PLEŤ 
Z broskví
  • oloupaná broskev
  • 2 PL bílého jogurtu
  • 1/2 CL jedlé sody
Z banánu - na pleti necháme 20 minut
  • banán
  • 1 PL bílého jogurtu nebo olivový olej a žloutek
  • 1 CL rozemletých vloček
ODSTRAŇUJE ODUMŘELÉ BUŇKY
Z lesních plodů
  • 2 PL bílého jogurtu
  • 2 PL medu
  • 1 CL šťávy z citrónu
  • 1/4 hrnku lesních plodů
OSTATNÍ
Z rajčat
  • rajče
  • 3 stonky petržele kadeřavé
  • 1 CL listů rozmarýnu
PRO ODPOČINEK
Z avokáda - na pleti necháme 10 minut
  • dužinu avokáda
PRO PROBLEMATICKOU PLEŤ
Z heřmánku - na pleti necháme 20 minut
  • 100g sušeného květu heřmánku
  • vroucí voda - smícháme s heřmánkem a necháme 10 minut odstát!
Z droždí - na pleti necháme 15 minut
  • droždí
  • voda
ZDROJ: Recepty na pleťové masky jsem našla na internetu a poté upravila dle svého!

POUŽÍVÁTE VLASTNÍ PLEŤOVÉ MASKY?
S JAKOU MASKOU MÁTE ZKUŠENOSTI? 

Dále si můžeš přečíst

34 komentářů:

  1. Fotku mi nejak nezobrazuje :( Inak to vyzerá fakt zaujímavo :) A chválim za tvoje šikovné ruky :)

    Katka i s jej GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se fotka zobrazuje, tak to nechápu :-(.. Děkuji!

      Vymazat
  2. Super DIY , až mi dojde maska, určitě si nějakou vyrobím :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Take se mi fotka nezobrazuje :( :( Jinak domaci masky si doma delam casto a rada, je to skvela obmena tech z drogerii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotku jsem vložila znovu, tak snad už je to v pořádku ;))

      Vymazat
  4. týjo, pleťovou masku jsem neměla hodně dlouho :-P
    Těšim se na ty na vlasy, já mám asi problém dávat si na obličej jogurt a ovoce :( Ale pokud to funguje, tak super a proč ne, že :)
    Verča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verčo, funguje! Já mám spíše problém si to dávat na vlasy, např. vajíčko :-D

      Vymazat
    2. Joo, hlavně když chceš pak vajíčko umýt horkou vodou a ono se "uvaří", žeee :D

      Vymazat
    3. Ty jo, tak to se mi ještě naštěstí nestalo :-D!!

      Vymazat
  5. Parádní :) určitě nějakou vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě některou vyzkouším, ale mně vždycky strašně dlouho trvá než se k tomu dokopu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Julčo, tak vidím že nejsem jediná :-D! Ale stojí to za vyzkoušení!

      Vymazat
  7. Super DIY tipy! Já osobně pravděpodobně vyzkouším kávovou masku :)

    NATALIEHOLZ

    OdpovědětVymazat
  8. Super tipy :) určitě nějake vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  9. Zaujala mě kávová maska a klidně bych ji vyzkoušela :)

    Naturalium Coconut Body Lotion

    OdpovědětVymazat
  10. Zaujímavé recepty. Vymyšľaš ich sama, alebo si ich niekde našla?
    ❀kaviareň❀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak napůl, na internetu jsem se inspirovala a poté recepty upravila dle svého :-)

      Vymazat
  11. To je skvelé, určite sa inšpirujem! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super typy! :) Určite vyskúšam :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Všem děkuji za komentáře a těším se na tvojí další návštěvu!